Категорії розділу
Конференції ПДАТУ [8]
Наукові конференції запрошують [734]
Друкування статей [91]
Наукові видання [16]
Виставки [7]
Виставки
Стажування [12]
Конкурси [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Наукові конференції запрошують

«Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному середовищі"
II Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих науковців і студентів
«Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі»
яка відбудеться 18-20 грудня 2014 року в Житомирському державному технологічному університеті (м. Житомир)
В розріізіі тематики конференцііїї заплановано наступніі секцііїї:
1. Сучасні тенденції розвитку теорії та практики менеджменту в глобальному конкурентному середовищі;
2. Проблеми стратегічного менеджменту та маркетингу підприємств;
3. Новітні технології та інструменти у сфері маркетингу;
4. Менеджмент туризму та готельно-ресторанної справи;
5. Бухгалтерський облік і економічний аналіз як джерело якісної інформації для прийняття управлінських рішень; 6. Економіко-математичне моделювання, інформаційне забезпечення та сучасні технології в менеджменті; 7. Інноваційні інструменти управління логістичною діяльністю вітчизняних підприємств; 8. Екологічний менеджмент в системі управління підприємством; 9. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємств;
10. Функціональні області менеджменту: виробництво, інновації, інвестиції, фінанси, персонал та ін.
На конференціію приймаються матерііали:
викладачів вищих навчальних закладів, науковців науково-дослідних установ, аспірантів, докторантів, слухачів магістратури, представників органів державного і місцевого самоврядування, громадських організацій, підприємств, фінансових та інших установ, які мають відношення до тематики конференцій
Вимоги щодо оформлення матерііаліів
1. Для участі в роботі конференції необхідно до 14 грудня 2014 року надіслати на адресу оргкомітету заявку на участь (зразок додається), тези доповіді та копію квитанції про сплату організаційного внеску.
2. Максимальна кількість авторів однієї доповіді – дві особи.
3. Якщо науковий керівник не є співавтором тез, то вказувати його у тексті не потрібно.
4. Обсяг матеріалів – до 3-х сторінок, які не нумерувати;
5. Формат – А4, гарнітура – MS Word.
6. Шрифт – Times New Roman, кегль (розмір) – 14, міжрядковий інтервал – 1,5, абзац – 1,25 см.
7. Поля: зверху, знизу, праворуч, ліворуч 20 мм.
8. У верхньому лівому куті – УДК.
9. У верхньому правому куті – ім’я та прізвище автора (жирним), науковий ступінь, вчене звання,
посада, назва установи, місто.
10. Нижче – через один пробіл – назва доповіді (великими жирними літерами по центру).
11. Нижче через один пробіл анотація англійською мовою (курсивом по ширині).
12. Нижче – через один пробіл – текст доповіді (тез).
13. В кінці тексту – через один пробіл – наводиться Список використаних джерел (жирним і по центру). Посилання на літературне джерело подаються у квадратних дужках.
14. Використання ілюстративних матеріалів, формул в тезах повинно бути мінімальним.
15. Формат таблиць та рисунків має бути лише книжний.
16. Оргкомітет залишає за собою право відбору та редагування одержаних тез.
17. Матеріали, які не відповідатимуть встановленим вимогам, розглядатися не будуть.
Умови участіі в конференцііїї та публіікацііїї тез
1. Форма участі в конференції: очна та заочна.
2. Тези надсилаються лише в електронному вигляді.
3. Робочі мови конференції – українська, російська, англійська.
4. Не пізніше встановленого терміну необхідно подати на електронну адресу оргкомітету – kmoa_ztu@ukr.net: заявку на участь; тезу; скановану копію квитанції. 5. Файли назвати за прикладом: Zayavka_Surname; Tezy_Surname; Chek_Surname.
6. Після надсилання матеріалів обов’язково очікуйте підтвердження про їх отримання.
7. Організаційний внесок для участі в конференції становить:
– 100 грн. (з ПДВ) – участь у роботі конференції, опублікування тез доповідей;
– 70 грн. (з ПДВ) – опублікування тез доповідей без участі у роботі конференції;
8. Вартість додаткового примірника збірника становить 50 грн.
9. Витрати на проїзд та проживання здійснюються за кошти учасників.
10. Пересилка збірника здійснюється Новою Поштою та за рахунок авторів.
Реквіізити для оплати оргвнеску
Одержувач: Житомирський державний технологічний університет
Код ЄДРПОУ: 05407870
Р/р: 31253302200321
Банк отримувача: ГУДКСУ в Житомирській області
МФО 811039
Призначення платежу: за участь у конференції (вказати прізвище).
Календар конференції
18.12.2014 р.
900 – 1100 – реєстрація учасників конференції;
1100 – 1130 – відкриття конференції;
1130 – 1330 – пленарне засідання;
1330 – 1400 – обідня перерва;
1400 – 1600 – секційні засідання.
19.12.2014 р.
1000 – 1200 – секційні засідання;
1200 – 1300 – обідня перерва;
1300 – 1600 – секційні засідання.
20.12.2014 р.
1100 – 1200 – заключне пленарне засідання;
1200 – 1300 – обідня перерва;
1300 – екскурсія по історико-культурним місцям м. Житомира;
1700 – від’їзд учасників конференції.
Зразок оформлення тез
Заявка
на участь у II Всеукраїнській науково-практичній конференції на тему «Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі», яка відбудеться 18-20 грудня 2014 року
Прізвище, ім’я та по батькові
Науковий ступінь, вчене звання
Місце роботи (навчання)
Посада
Назва тез
Номер секції
Планую (необхідне відмітити):
 виступити з доповіддю на пленарному засіданні (до 15 хв.);
 виступити з доповіддю на секційному засіданні (до 10 хв.);
 взяти участь як слухач;
 дистанційна участь.
Потреба в бронюванні готелю:
 є;
 немає.
Вказати, чи потрібен додатковий
екземпляр збірника
 так;
 ні.
Контактні дані для відправлення збірника Новою Поштою:
Одержувач: ПІБ
місто
номер відділення
номер мобільного телефону
Контактні телефони (мобільний, домашній, робочий)
E-mail
Всі пункти заявки обов’язкові для заповнення
Контактна особа:
Шуба Наталія Іванівна
Поштова адреса:
Кафедра менеджменту організацій і адміністрування
Житомирського державного технологічного університету
вул. Черняховського, 103
м. Житомир, Україна
10005
Телефон: +38 093-420-90-58
E-mail: kmoa_ztu@ukr.net
СДК 611:15 Профько Олег Варильович
к.е.м., дофемт,
Нафіомальмий сміверритет харчових техмологій,
н. Київ
ПРОЙЕИ ТОРРСВАННЯ ОРГАНІЖАЙІЗНИХ ИТРСКТСР СПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄРИТВОР
Annotation…
Итвореммя підприєнртв різмого оргамізафіймого правового ртатсрс передбачає профер побсдови відповідмої оргамізафіймої ртрсктсри справліммя, яка…
Ипирок викориртамих джерел
1. Лапіфька И. Ю. Справліммя підприєнртвон в сновах іммовафій : Ромограуія / И. Ю. Лапіфька. – Дміпропетроврьк : Наска і орвіта, 2010. – 236 р.
Категорія: Наукові конференції запрошують | Додав: nauka (21 Листопада 14)
Переглядів: 2566 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вівторок, 22 Жовтня 19, 9.33.22
Вітаю Вас Гість
Форма входу
Пошук